avatar Jestem MateM z miasta Dębica/ Darmstadt (Hesja). Od 2008 roku na rowerze przejechałem: 100581.78 w tym 14311.80 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 21.05 km/h

Mapa przejechanych dróg- aktualizacja 2022

button stats bikestats.pl Najdłuższa wycieczka: 120 km button stats bikestats.pl Najdłuższa wycieczka: 138 km button stats bikestats.pl Najdłuższa wycieczka: 143 km button stats bikestats.pl Najdłuższa wycieczka: 206.7 km button stats bikestats.pl Najdłuższa wycieczka: 124.6 km button stats bikestats.pl Najdłuższa wycieczka: 173 km button stats bikestats.pl Najdłuższa wycieczka: 154 km button stats bikestats.pl Najdłuższa wycieczka: 135 km button stats bikestats.pl Najdłuższa wycieczka: 141 km button stats bikestats.pl Najdłuższa wycieczka: 99 km button stats bikestats.pl Najdłuższa wycieczka: 138 km button stats bikestats.pl Najdłuższa wycieczka: 164 km button stats bikestats.pl Najdłuższa wycieczka: 201 km button stats bikestats.pl Najdłuższa wycieczka: 166 km button stats bikestats.pl Najdłuższa wycieczka: 148 km button stats bikestats.pl Najdłuższa wycieczka: 104 km

Wykres roczny blog rowerowy MateM.bikestats.pl

skype downloadLicznik wizyt na stronę
Flag Counter

Kwiecień, 2010

Rezerwat "Kamera"

Piątek, 30 kwietnia 2010 · dodano: 30.04.2010 | Komentarze 0

Wyjazd turystyczny na Pogórze Strzyżowskie. Około 16.00 z osiedla jazda na rondo Metalowców-Szopena i Partyzantów, dalej kawałek e40 i Kawęczyńską za obwodnicą. Tuż przed lasem na Stasiówkę standardowo jakiś kundel puścił się za mną. Tym razem pięknym strzałem z lewej stopy w pysk ostudziłem zapał pieska do ataku. 1:0 dla mnie. Skoro ci ludzie uczą ich, jak atakować zmotoryzowanych, to niestety tak brutalnie trzeba pieski oduczać.
Ze Stasiówki do Głobikowej, bez zatrzymywania się przy dino skręt do Grudnej, dalej Bączałka-Kamienica Dolna i na rezerwat. Podjazd wysypano kamieniami wymieszanymi z piachem i lekko ubito. Dało to fatalną przyczepność i prędkość na podjeździe 6-8 km/h w pełnym słońcu.
W rezerwacie trochę jazdy po bocznych ścieżkach, spłoszyłem przy okazji sarne i dwa zające szaraki.
Z rezerwatu docieram do Brzostka, dalej szosą do Pilzna i rajd 4 do Dębicy (Krakowska-Krótka-Konarskiego i osiedle)
Niecały bidon na wypad poszedł.

Przecław

Czwartek, 29 kwietnia 2010 · dodano: 29.04.2010 | Komentarze 1

Przedpołudniowa przejażdżka do Przecławia. Ul. Fabryczna-1maja-Straszęcin i skręt na Żyraków-Korzeniów-Przecław. W Korzeniowie zaskoczył mnie widok żurawia, jakie stoją na placach budowy 4-5 kondygnacyjnych budynków. Osiedla tam na pewno nie buduja, ale może jakąś pokaźniejszą placówkę edukacyjną?
W Przecławiu krotki pobyt w parku dworskim. Powrót przez Przecław-most na Wisłoce do Tuszymy-Pustków-Debica Sandomierska-Krakowska-Kościuszki-skręt koło parku w stronę rynku-kawałek Kolejową i skręt w Konarskiego.

Las za Chotową i Torfy

Środa, 28 kwietnia 2010 · dodano: 28.04.2010 | Komentarze 0

Pomimo zachmurzonego nieba i groźby zlania deszczem co przy tej temperaturze nie byłoby przyjemne, wybieram się na trening na równinie, bez podjazdów. Wyjazd z osiedla-Konarskiego-Fabryczna-1maja-Straszęcin (przed kościołem skręt w lewo i drogą do Grabin)-Grabiny-Przyborów-CHotowa. Na rozstaju dróg Lipiny-Czarna w Chotowej skręt w lewo i kilkaset metrów przez las po czym zjazd w prawo na leśną drogę. Nawierzchnia przez jakiś czas ze świeżo wysypanych kamieni, potem grunt i droga zarośnięta trawą. Po drodze wysypany kopiec zagradzający przejazd, rzucają się w oczy poprzekopywane kanały do 1 m średnicy, zalane wodą, prawdopodobnie chroniące las w razie pożaru przed rozprzestrzenianiem się ognia.
Mijam las głównie iglasty, świeże nasadzenia kilkudziesięcioletnie, po jakimś czasie droga wpada do zielonego szlaku którym docieram na skraj lasu w Żdżarach.Szkoda, że nie wziąłem aparatu, bo była opcja pstryknięcia kilku ciekawych ujęć.
Tutaj skręcam w prawo na szose i dalej na Czarną. W Czarnej przed przejazdem kolejowym skręcam w prawo na Chotową. W lesie koło kapliczki zjazd z szosy do lasu po lewej i przecinając koło Torfów, wzdłuż linii kolejowej wyjeżdżam z drugiej strony lasu. Dalej w lewo szosą do krzyżówki i kurs główną na Straszęcin-1maja-Fabryczna i na osiedle.

Pętla ze ścieżek

Wtorek, 27 kwietnia 2010 · dodano: 27.04.2010 | Komentarze 0

Z osiedla na rondo Metalowców-Szopena-kawałek Kawęczyńską za obwodnicą do granicy lasu. Dalej skręt w prawo i mijając miejscowe boisko wjeżdżam w las. Rzuca się w oczy pomnik z II wś. Podjazd ścieżkami, które od niedawna zostały oznaczone zielonym i pomarańczowym szlakiem pieszym. Kurs na Stasiówkę, dalej Głobikowa i tradycyjnie krótki pobyt koło dino. W Głobikowej zerwał się silny wiatr czołowy który utrudniał jazdę do granicy miasta.
Powrót przez południk do Latoszyna, dalej Krakowska-Krótka-osiedle.

Pętla z Polnej

Poniedziałek, 26 kwietnia 2010 · dodano: 26.04.2010 | Komentarze 0

Jak w temacie, krótki pobyt na Berdechu i koło dino w Głobikowej. W Latoszynie jakiś gość wypadł mi na szose ale zdążyłem wychamować. Niektórzy przechodzą przez ulice nawet nie patrząc czy cokolwiek nadjeżdża..
Powrót Krakowska-Krótka-Kolejowa i osiedle.

Górki i szosa

Niedziela, 25 kwietnia 2010 · dodano: 25.04.2010 | Komentarze 0

Trening z Ghostem.
Z rynku ul. Sobieskiego, koło galerii na partyzantów, przy Polnej skręt w las, trochę podjeżdżania po górkach i ostatecznie wyjazd na Kawęczyńską za obwodnicą. Podjazd do Stasiówki, na drodze leśnej w stronę Głobikowej przy przystanku skręt w leśną drogę. Trochę błota, zwalonych pni drzew i patyków, do tego leśne potoczki. Na koniec niezwykle strome wzgórze, na które postanowiliśmy w końcu wejść bo o wjeździe nie było po przemyśleniu mowy.
Ze szczytu górki wyjazd na szose, przejazd w stronę Berdech. Tuż przed nim skręt w lewo i dojazd do drogi w Niedźwiadzie.
Dalej szosą aż do rozstaju dróg, kawałek w stronę Ropczyc i po namyśle zawracamy, aby podjechac podjazdem na Małą. Dalej Głobikową, przed Południkiem skręt w lewo i podjazdem do Gorzejowa? dalej zjazdem do Połomii. Szosą docieramy do Parkosza, kierunek Pilzno i pod wiaduktem w prawo na Lipiny. Kolejno Chotowa, Straszęcin główną, skręt w kierunku Żyrakowa i na krzyżówce na Zawierzbie, Kościuszki i Głowackiego-koło stacji paliw. Jeszcze rondem, kolejową i koniec trasy.

Spotkanie BPT i podjazd na Południk

Sobota, 24 kwietnia 2010 · dodano: 25.04.2010 | Komentarze 2

Spotkanie BPT. Przejazd od zegara, ul. Krakowską, rondo Metalowców, Kraszewskiego-1maja na działke Kawixa. Dalej powrót 1 maja, Krakowska-Latoszyn i podjazd na Południk. Po wyścigu powrót do latoszyna, skręt za sklepem-Leśna-Krakowska-1maja na działki i grill do późnych godzin nocnych.

Pętla z Polnej

Piątek, 23 kwietnia 2010 · dodano: 23.04.2010 | Komentarze 0

Trening podstawową trasą, zjeżdżając z Południka było najzimniej. Poza tym fajne słoneczko i niewielki wiatr.

Pętla przez Małą i Kopaliny

Wtorek, 20 kwietnia 2010 · dodano: 20.04.2010 | Komentarze 0

Pętla z Wielopolskiej, tuż przed podjazdem na prawo w las na Berdech skręt w lewo na Niedźwiade. Ostro w doł, po płaskim aż do rozstaju dróg i w prawo na Małą. Dość długi podjazd, po lewej mijam figure w Małej i w końcu osiągam szczyt wzgórza. Dojazd do Głobikowej, przejazd przez Południk i ostro w dół przez Połomię. Dalej zielonym szlakiem rowerowym, w lesie odbijam z niego na asfaltową prowadzącą do kościoła w Podgrodziu. Dalej rajd "4" do Dębicy, Krakowska, 1maja,Staszica i Konarskiego.
Najzimniej, ledwie 13C było w lesie koło Kopalin. Trochę błota jeszcze tam leży na drodze.

Pętla za Brzostek

Niedziela, 18 kwietnia 2010 · dodano: 20.04.2010 | Komentarze 0

Pętla z Kawęczyńskiej, w Głobikowej zjazd do Grudnej. Dalej na Kamienice Górną i mijając po prawej wzgórze rezerwatu Kamera omijam je kierując się na Brzostek.
Z Brzostka główną do Pilzna. Krótki pobyt i jazda na Lipiny, w stronę Czarnej. Skręt na Chotową, główną przez Straszęcin, 1maja, Fabryczną na osiedle.